החזון

'אושר עד' פועלת ללא פשרות להיות רשת הדיסקאונט המשתלמת ביותר, המציעה ללקוחותיה איכות, חווית קניה מעולה ומחיר חסר תחרות ועל ידי כך להוביל את שוק קמעונאות המזון בישראל.

על מנת להגשים את חזונה, פועלת 'אושר עד' מיום היווסדה כדי לספק חווית קניה שונה מזו המקובלת בענף קמעונאות המזון, תוך התמקדות במספר תחומי עשיה לרווחת לקוחותיה.

'אושר עד' מתחייבת להמשיך ולעמוד בערכים שהציבה לעצמה על מנת להמשיך ולספק ללקוחותיה את סל הקניות המשתלם והזול ביותר, תוך כדי המשך התרחבות ופריסה ארצית, ולצד הטמעת טכנולוגיות שמטרתן לשפר את חוויית הקניה בסניפים.

מרחב פנימי בתוך החנויות

כבר משלב הקמת החנות 'אושר עד' פועלת מתוך הסתכלות תפעולית, שכל כולה ממוקדת בטובת הצרכן והנוחות המקסימלית שלו. לשם כך מרחבי הקניה והמעברים בין המדפים הינם רחבים במיוחד, ומאפשרים תנועה קלה וזורמת בתוך החנות בין היתר כדי למנוע "התנגשות" בין עגלות או קושי במעבר – דברים המאפיינים את מרבית רשתות שיווק המזון בישראל.

התאמה ללקוחות

החברה בוחנת כל העת בכל קטגוריות המוצרים את פריטי המכר המצליחים והנכונים ביותר ללקוחותיה מתוך חשיבה תפעולית, על מנת לאפשר ללקוח את המוצרים הרצויים והמבוקשים בכל קטגוריה במחיר הטוב ביותר.

חיסכון לצרכן

השאיפה לספק בכל עת לכלל לקוחות הרשת את המחירים הזולים ביותר בישראל מבוצעת הלכה למעשה, ואיננה בגדר הצהרה בלבד. לשם כך פועלת 'אושר עד' בהתייעלות, ובצמצום הוצאות תפעוליות בכדי שתוכל "לגלגל" את החיסכון המתקבל לכיסם של הלקוחות. מובן כי החיסכון לעולם איננו בא על חשבון איכות המוצרים או טיב השירות. אחת הדוגמאות הטובות לחשיבה ממוקדת צרכנים וחסכון תפעולי, היא העדרן של מעדניות בשר וגבינה בחנויות. בדרך זו ניתן לספק ללקוחות את המוצרים המבוקשים והאיכותיים ביותר באמצעות אריזות סגורות וכך לצמצם הוצאות תפעוליות, ועדיין לספק ללקוחות מוצר איכותי ביותר במחיר הזול ביותר ולא פחות חשוב – תוך חיסכון בזמן המתנה לקבלת שירות.

חדשנות והבטחה לעתיד

'אושר עד' רואה כמטרה להציב את עצמה בחזית החדשנות הטכנולוגית בכל הנוגע לאמצעים שיש בהם כדי לשפר את חווית הקניה ואת הערך המוסף לצרכן. כך מטמיעה אושר עד בכלל חנויות הרשת מערכת חכמה לסריקת מוצרים המכונה "סורקים באושר". מערכת זו מאפשרת לכל לקוח לערוך את קניותיו באופן עצמאי באמצעות סורק (או באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד) ולחסוך לעצמו זמן יקר של עמידה בתור לקופה.
המסופון מוצע לכל לקוח והוא מורכב בקלות על גבי העגלה. כל סריקת מוצר מעדכנת את הקניה באופן אוטומטי. בסיום הקניה הלקוח משלם בקופה ייעודית וממשיך לדרכו. כך חוסך השימוש במסופון זמן רב של עמידה בקופות. פעילות זו זכתה לתגובות נלהבות מצד לקוחות הרשת, וכיום קרוב למחצית מהלקוחות הרוכשים בחנויות 'אושר עד' משתמשים במסופון. ועוד היד נטויה 

אנו מזמינים אתכם לבקר בחנויות 'אושר עד' בכל רחבי הארץ.